lekcije o životu i sportskom duhu


Zašto ne pišem redovno? Zato što ne idem na utakmice.

Zašto ne idem na utakmice? Zato što nemam pojma kad su.

Zašto nemam pojma kad su utakmice? Zato što ne mogu da dođem do informacija.

Zašto ne mogu da dođem do informacija? Zato što su lažne.

Recimo, pre 3 meseca sam našla raspored utakmica u prolećnom delu prvenstva, a danas se uverih, po ko zna koji put, da je neispravan. Utakmica koja u rasporedu treba da se igra danas odigrana je u sredu, a danas je na rasporedu bila vanredna utakmica Čelendž kupa.

Sajt Rukometne super lige (naziv je, uzgred, gramatički neispravan) apsolutno je beskoristan, jer objavlјuje informacije tek kada su utakmice gotove. Ni Metaloplastikin sajt ne može se pohvaliti ažurnošću i svežim informacijama. Baš me briga kad je i gde utakmica BILA. Hoću da znam unapred kad su utakmice da bih mogla doći da ih gledam lično! Neke ekipe ni nemaju sajt, što je, takođe, tuga.

No, nisam o tome večeras htela da pišem.

Večeras smo igrali utakmicu Čelendž kupa sa hrvatskim Karlovcem. I zgrožena sam ponašanjem navijača. Bila sam okružena starijim lјudima koji su sve vreme provocirali hrvatske golmane, a sa druge strane tribina bili su klinci koji bi bili izbačeni sa utakmice da su nastavili sa pokličima i pesmama koje su spremili.

A na terenu jeste bilo nepravdi i bilo je neispravnih odluka sudija, na koje je publika negodovala, ali za pogrdnim ponašanjem u publici doista nije bilo potrebe.

Ja sam uživala u rukometu. U igri. U momcima koji se bore za golove. Nije mi bitno protiv koga igramo, već to što igramo i što nam dobro ide. Što su Dragaš i Marjanović zablistali. Što Metaloplastika može da napuni Zorkinu halu.

I, na kraju, u pobedi. 26:22 za Metaloplastiku.

Оставите одговор

