2. kolo plejofa


Nema potrebe da pričam sve što ionako možete naći po raznim sajtovima od kojih mnoge ni ne znam.

Nema potrebe ni da dodatno skrećem pažnju na to da zapisnik pokazuje suđenje u korist Vojvodine.

Nema potrebe pominjati ni to da sam videla ljude s kojima sam nekad radila, a da onih koje sam htela da vidim na terenu nije bilo. Eh, šta je život. Mali je ovaj svet, mali je naš lepi Šabac, svi putevi vode ka rukometu, nekako se kod mene uvek tako namesti.

Nema potrebe da pominjem navijače i jedne i druge ekipe. Da nije bilo nečega što je ličilo na baklju/prskalicu/šta god da je bilo, ne bi bilo izgreda, i mogli smo se pohvaliti besprekornom publikom.

Jer, šta god da pomenem, onaj osećaj kad kod kuće gledate svoj tim kako pobeđuje uprkos svemu – neprocenjiv je. Zato ćemo večeras slaviti uz himnu Metaloplastike.

A u subotu – da ponovimo uspeh. I da nastavimo istim putem.

 

Plavi, plavi, plavi, plavi, plavi, plavi!!!

Ne može nam niko ništa, najjači smo, najjači,

Poginuće za tebe tvoji navijači.

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje.

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje!

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje.

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje!

Legende smo rukometne, evropski prvaci,

sledićemo stope prvaka Evrope!

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje.

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje!

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje.

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje!

Ne može nam niko ništa, najbolji smo, najbolji,

poginuće za tebe tvoji Šapčani.

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje.

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje!

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje.

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje!

Plavi, plavi, plavi, plavi, plavi, plavi, plavi, plavi!

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje.

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje!

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje.

Metaloplastika, to je srce moje,

volim, volim Šabac, volim plave boje!

Ideš iz Zorkine hale, kiša pljušti, nemaš kišobran, nedostaje samo ona, jedina koja bi sve to razumela…

Оставите одговор

