Šabac voli, voli pobjednike


Ta pesma obeležila je pobedu protiv beogradske Crvene Zvezde u 4. kolu plejofa Srbije. Odnosno, original, koji kaže da svijet voli, voli pobjednike, ali sad govorimo samo o Šapcu, nećemo se previše širiti. Dok ne dođe vreme.

Dakle. Prvih 45 minuta borba da samo stignemo rezultat Zvezde, a onda publika, do tada gotovo nečujna u odnosu na fenomenalnu podršku Beograđana, počinje da nosi naše momke ka sve većoj rezultatskoj prednosti. Zato ni ovoga puta neću pisati o detaljima koje može preneti bilo ko, već o onome što mi je obeležilo ovu utakmicu.

Prvi utisak. Pristižem u halu u isto vreme kad i kordon Zvezdaša pod policijskom pratnjom, i to ne običnom policijskom nego specijalci, bato, sa štitnicima; skaču i pevaju dok se mimoilazimo. Zanima me da li je u hali bio neko ko je gledao i polufinale evropskog prvenstva u rukometu za muškarce protiv reprezentacije Hrvatske, u areni KomBank, koja je ocenjena kao događaj visokog rizika, da mi kaže da li je toliko pripadnika policije i žandarmerije bilo i tamo. Jer su sad bili na sve strane: oko hale, na ulasku u halu, na ulasku na tribine, po tribinama, od prvog do poslednjeg reda. Kako li će tek biti protiv Partizana, čiji su navijači tek brutalni.

Drugi utisak. Već nekoliko nedelja moram da pijem ogromne količine vode, ne zato što hoću nego zato što moram zbog zdravstvenih razloga. Taman sam se navikla da svuda sa sobom nosim vodu, i da je pijem često koliko i trepćem, kad – na ulasku u halu mi oduzimaju flašu! Kao da sam ostala bez vazduha. Naravno, nisam samo ja oštećena, ostalo je tamo na desetine flaša, i prijatno sam iznenađena što su nas i sačekale gde smo ih ostavili. Možda je i bolje što je svima sve oduzimano, kišobrani i flaše, iz bezbednosnih razloga, i da ništa ne bi letelo po terenu, ali. Ali. Meni kao vazduh da je oduzet. Dva sata bez vode!!!

Treći utisak. Na ulasku, devojci ispred mene su oduzeli i dva ili tri upaljača. A ipak, tokom skoro cele utakmice tri nepristojna tipa iza mene pušila su sve vreme. Iako na vratima na ulasku na tribine lepo stoji molba da se zbog zdravlja takmičara ne puši. Stoci ne vredi objašnjavati. Naravno da smo se svađali, i naravno da sam imala način da i ja njih ometam kako su i oni mene, s tim što su mojim uzvraćanjem bili pogođeni i oni oko njih, ali zaista nije u redu. U zatvorenom smo prostoru, taj prostor je javni, i mene zanima kome ovakvo ponašanje prijavljivati i ko je nadležan da na licu mesta rešava probleme takve prirode.

Četvrti utisak. Sve čestitke navijačima Crvene zvezde. Al’ da se ne lažemo, na momente je izgledalo kao da uopšte nisu tu da bi gledali utakmicu već da bi skakali i navijali i drali se. Naša publika, s druge strane, jedva da se čula. U početku. Bilo je devojčica ispred mene koje su povremeno uzvikivale Plavi, i počinjali su aplauzi, ali sve to nekako slabo, mršavo. Možda se i mi plašimo? Možda ne smemo da pustimo avaza dok ne vidimo kako će se završiti utakmica? Jer, kad smo sredinom drugog poluvremena posle velikog zaostatka uspeli da se približimo izjednačenju, i publika je živnula, komentator je pokretao skoro svaki aplauz, a nošeni navijanjem i naši igrači su pojačali igru, pooštrili napade, ubrzali šuteve, počele su žustrije kontre, polako ali sigurno nadglašavali smo ono malo Zvezdaša, i svi zajedno stigli do još jedne pobede!

Peti utisak. Da li je Pećina imao ijednu odbranu večeras?! Tek kad je Darko Arsić stao pred mrežu Metaloplastici je svanulo.

Šesti utisak. Mile Isaković je ŽIVA LEGENDA!

Sedmi utisak. Sudije? Malo pravednije suđenje sledećeg puta?

Osmi utisak. Gol za golom u poslednja 2-3 minuta, kad je već bilo jasno da razliku od 3 gola Crvena Zvezda ne može preokrenuti u svoju korist.

Deveti utisak. Cela hala na nogama, SVIJET VOLI, VOLI POBJEDNIKE! 32:30 za Metaloplastiku.

Оставите одговор

