Početak sezone


MP-Rudar, 20.9.2014. Šabačka gimnazija

MP-Rudar, 20.9.2014.
Šabačka gimnazija

20092014265 20092014266

Zamalo da ne odem na današnju utakmicu. I skoro da sam pola propustila iako sam bila u hali. Na sve strane poznati ljudi, samo zveram okolo i pitam se ko je taj i odakle ga znam, jer znam da mi je čovek poznat ali pojma nemam odakle. Čak i jedan sudija. Ali kažu mi da nije onaj koji mišljah da jeste.

U publici: bivši i sadašnji igrači. Stari i mladi. Bivši i sadašnji selektori nacionalnih i stranih timova – a sve naše komšije, ljudi iz kraja. Ne bi rekao nikad da ih gledaš na tv-u kao nacionalne heroje. Standardna postava koju viđam na utakmicama. Uglavnom oni stariji ljudi. Koji vređaju sudije i deru se, tako da mene bude sramota jer njih sramota nije da se tako ponašaju.

Jedno iznenađenje: Nemanja Aleksić više nije u timu. Posle, hmmm, jedno 7 ili 8 godina od kad ih pratim, Pajser više ne igra za Metaloplastiku. Nedostaje nam Dragaš. Novi igrači, deca, vidi se da kao da loptu u rukama držali nisu. Kako drugačije objasniti to što im, i pored lepka, lopta ispada iz ruku.

Očekivala sam više od Milutina Dragićevića. Najavljivaše ga kao veliku zvezdu, heeej, međunarodni igrač. A on… Nadam se da prvi utisak vara.

Nemanja Obradović se ošišao, Vuk prestaje da liči na dete, u ekipi neka nova deca, Darko Arsić ne briljira kao inače (za razliku od golmana Rudara, svaka mu čast!), novi dresovi…

Miris: suncokret i kiša. Moja Metaloplastika.

Reklame na ripstolovima: izgleda da se na njih konačno obraća pažnja. Sve ih je više. Kao i svetla na plafonu. Nekako hala prosto sija.

Ali, to sad nije bitno. Bitno je da sam na utakmici bila. I da je počela nova takmičarska sezona. I da smo tokom cele utakmice bili u zaostatku 3-5 golova, ali smo preokrenuli rezultat u poslednjih 10 minuta. I ne samo izjednačili, već prešli u vođstvo. I pobedili. Rezultatom 24:22 (9:13).

Da se po jutru dan poznaje.

Оставите одговор

