9. kolo superlige: Nastavlja se pobednički niz (MP-Sloga 21:18)


Bila sam na utakmici. Ali je se slabo sećam. Pažnju su mi s iste skrenule neke izmenjene okolnosti. Recimo, samo sam jednom u životu uspela sestru da dovedem na utakmicu (i tad smo dobile kačkete od Vladice Spasojevića, tadašnjeg direktora kluba), a ovog puta je došla svojevoljno. Doduše, ne sa mnom, već s nekim drugim, ali je došla. I to su došli iz Novog Sada, specijalno na utakmicu, i odmah posle otišli nazad.

I doneli su dobar fotoaparat, tako da očekujem da mi vrlo brzo daju fotografije. Za sad, galeriju nam čine fotografije mog skromnog telefona, i ubedljivo najaznimljivija mi je ova, jer sam slučajno zabeležila fenomenalan skok. Svakako u poslednje vreme menjamo mnogo toga na sajtu, pa mislim da više neću kačiti slike posebno u svaki tekst, već samo linkove ka galeriji.

A što se tiče utakmice, što reče anti-navijač Sloge, po publici se može zaključiti kakva je bila utakmica. A ova je bila bezvoljna, i s jedne i s druge strane. I sam rezultat donekle to potvrđuje. Na poluvremenu samo 13:10, a u prvih 5 minuta drugog poluvremena nije se promenio. U jednom trenutku 6 golova prednosti Metaloplastike Požešani su uspeli da smanje na samo 3 do kraja utakmice, ali bilo je očigledno da neće moći dugo da se bore. A na samom početku bilo je čak izjednačeno!

Onaj ko me je video da suze ronim, neee, nisu bile zbog utakmice, a ionako se rezultat okrenuo u korist MP od kako smo došli, tako da, ponavljam, nisam plakala zbog rezultata. Ali ako je pomoglo utakmici, mogu pokušati opet na sledećoj. Haha.

Onda, videh još jedan zanimljiv momenat. Iako tad rekoh da to dosad nikad nisam videla, kad sam razmišljam o tome, ipak jesam. Ali toliko se to retko dešava da čak i zaboravim. Dakle, kad je igrač isključen, golman može ući u igru umesto njega, ali tako da nosi drugačiji dres. I toga je bilo na ovoj utakmici. Ako već drugi to koriste, eto, pitam se što nikad ekipa MP to nije koristila.

Onda, što mi reče drugi neutralac, gledaš ovo 10 godina i ne znaš ko igra na kojoj poziciji, mogla bi bar pravila naučiti. Ali, to je kao s muzikom. Zašto bih morala znati koja je pesma s koga albuma i ko je na kom albumu svirao bas a ko gitaru – više mi se sviđa da samo uživam u muzici. Ionako su sve ostalo detalji. Tako i s rukometom. Šta ima veze ko igra na kojoj poziciji. Meni nije bitno. Gledam utakmice jer volim rukomet.

Оставите одговор

