Marjanović: Žao mi Nemanje, počastvovan sam pozivom


Filip Marjanović iznenada dobio šansu da se nađe na Evropskom prvenstvu i debituje na velikom takmičenju

Filip Marjanovic

Filip Marjanovic

Nekadašnji član naše Metaloplastike, levo krilo Filip Marjanović imao je odličnu polusezonu u dresu Vojvodine, pa je selektor Dejan Perić odlučio da ga uvrsti na širi spisak reprezentativaca za Evropsko prvenstvo u Poljskoj.

Međutim, prednost u odnosu na Marjanovića dobio je kapiten Ivan Nikčević, ali i drugi strelac Francuske lige Nemanja Ilić. Na poslednjem meču u 2015. godini levo krilo Tuluza je polomilo prst leve ruke, očekuje ga operacija, pa se šansa ponovo ukazala za Marjanovića.

Odradio sam kompletne pripreme u Beogradu i 31. decembra se pozdravio sa drugovima, poželeo im sreću i otišao iz hotela – počinje priču Filip Marjanović. – Posle sat vremena me pozvao selektor Dejan Perić i rekao mi šta se dogodilo i da ću ići na Evropsko prvenstvo.

Kako ste primili tu vest?

Ne znam kako bih sad ovo opisao, naravno da mi je drago i da sam presrećan, a s druge strane jako mi je žao zbog ovog što se desilo Nemanji. Iznenađen sam pomalo i zatečen, ali ujedno i počastvovan.

Za Vas će ovo biti prvo veliko takmičenje?

Biće to moj debi na prvenstvima, jer sam do sad igrao samo u kvalifikacionim mečevima. Srećan sam i sad je na meni da se potrudim i opravdam ovaj poziv i poverenje. Čast je biti reprezentativac.

Оставите одговор

