INTERVJU: Milan Marinović


Igračka sezona 2015/16. je završena, kao i plejof. Ostaje nam finale Kupa Srbije, koje ćemo imati prilike da gledamo u Šapcu, 2. i 3. juna. Pripreme su u punom jeku, nabavili smo novinarske akreditacije, a onima koji još uvek nisu nabavili karte preporučujemo da to učine što pre. RSS je objavio zvanični bilten finalnog turnira, i možete ga pogledati ovde

Dok željno iščekujemo utakmice između Metaloplastike i Partizana i Spartaka i Vojvodine, imali smo priliku da se malo bolje upoznamo s igračem Metaloplastike koji je sigurno doprineo uspehu ekipe tokom sezone koja je na izmaku. Danas vam predstavljamo desno krilo prvog tima Metaloplastike, Milana Marinovića. Igrač koji je karijeru počeo u rodnom Prijedoru, a nastavio u Partizanu, odakle je i došao u Šabac, kako vreme odmiče i što više utakmica odigra, daje sve veći doprinos dobrim rezultatima koje Metaloplastika postiže. Sa njim smo razgovarali o dolasku u Šabac, odnosu sa saigračima i publikom, ali i o planovima za budućnost. 

Metaloplastika – moj klub
Koliko si dugo u našem gradu?

Milan Marinović
Pa, ovo mi je druga godina. Čini mi se da sam došao 26. avgusta.

Metaloplastika – moj klub
Stanujes sa Dakićem i Petrovićem, zar ne? Bar mi imamo takvu informaciju.

Milan Marinović
Sa malim Džonijem. Aaa, ima tu nas 5-6 koji smo stalno zajedno pa niko ne zna ko sa kim živi, hahaha.

Metaloplastika – moj klub
Bio si jedan od boljih pojedinaca susreta u Beogradu sa Partizanom, cela ova sezona je bila, moglo bi se reći, uspešna u plavom timu; u kupu protiv Žablja ostavio si odličan utisak. Misliš li da je prisustvo trenera Vukovića uticalo na tvoj razvoj i afirmaciju u rukometu? Ili bi istakao nekoga posebno?

Milan Marinović
Podjednako su uticali i treneri i igrači. Ipak je ovo kolektivni sport i ako nismo složni kao ekipa ne može niko da napreduje. Naravno, Veselin mi je pružio mnogo šansi koje sam iskoristio.

Metaloplastika – moj klub
Ona protiv Žablja je bila maksimalno iskorišćena, ako se ne varam postigao si 11 golova, mada bi neko rekao da je 10.

Milan Marinović
Pa, može i više od toga, ipak je Žabalj u 3. rangu takmičenja i tu teško koji igrač može da se motiviše u potpunosti. Mislim da sam dao 11 golova, ali nisam siguran.

Metaloplastika – moj klub
Žabalj jeste bio u 3. rangu takmičenja, ali uskoro će preći u drugi. Sledi Kup Srbije; prva prepreka je upravo Partizan koji nas je dobio u poslednjem kolu plejofa sa 30:23.

Milan Marinović
Na tu utakmicu smo otišli rasterećeni pošto nije imala nikakav značaj, trener je odmorio nekoliko igrača i dao šansu mlađima. Prava utakmica nas očekuje u četvrtak.

Metaloplastika – moj klub
Misliš da su oni bili previše motivisani? Pa, i oni su bili opušteni.

Milan Marinović
Nisu bili toliko motivisani, ali su bili u punom sastavu.

Metaloplastika – moj klub
Šabačka publika je tiha ali ipak nekada zna da ponese igrače do pobede. Takođe je i najbrojnija tokom celog prvenstva. Kako to utiče na vas dok ste na terenu?

Milan Marinović
Publika je naš 8. igrač i očekujemo punu Zorku koja će za utakmicu sa Partizanom da gori kao nikad i, nadamo se, u finalu kupa u petak.

Metaloplastika – moj klub
Završava se sezona. Kakvi su ti planovi za sledeću sezonu, do kada imaš potpisan ugovor sa klubom?

Milan Marinović
O sledećoj sezoni se priča posle Kupa, ali imam ugovor još 3 godine. Svi željno iščekujemo SEHU.

Metaloplastika – moj klub
Hajde sad da čujemo tvoje mišljenje o internetu. Mislim da je ovo jedini rukometni klub čiji Metaloplastika – moj klub imaju svoj sajt, ako se to tako može nazvati sajtom, pošto ga sami uređujemo koleginica i ja, uz podršku profesionalnog fotografa. Nadam se da ćemo jednoga dana imati i prenose uživo, to nam je želja, ideja imamo i previše ali kako će se sve to realizovati još uvek ne znam.

Milan Marinović
I ja mislim, i to je jedini sajt koji je aktivan svakog dana.

Metaloplastika – moj klub
Naišli smo na jednu tvoju fotografiju od ranije, možeš li nam reći nešto o tome kako je nastala?

marinovic

Milan Marinović
To je prva godina i drugi tim Partizana. Tamo sam igrao pre dolaska u MP, i čini mi se da je nastala 2012.

Metaloplastika – moj klub
A baš na utakmici s Partizanom proglašen si za najboljeg pojedinca u Metaloplastici sa 4 gola. No, ekipa MP je poprilično složna, na većini fotografija ste zajedno, ali nigde Šila.

Milan Marinović
Šile je porodičan čovek i ne očekujemo od njega da provodi vreme sa nama. Ekipa jeste složna i to nas je dovelo na korak od toga da budemo prvaci Srbije.

Metaloplastika – moj klub
E, taj korak je bio upravo u Šapcu. Opušteno ste ušli u utakmicu protiv Sloge.

Milan Marinović
Jeste, ali Šile je povučen i drugačiji kao ličnost od ostalih. Nismo baš opušteno ušli u meč, ali posle loše partije u Novom Sadu svi su malo pali i bilo je teško vratiti se na pravi put na kojem smo bili.

Metaloplastika – moj klub
Dobra odbrana Bojanića i odličan napad Stevanovića, 7 njegovih golova. A titulu smo izgubili tamo gde smo bili najjači, u Šapcu. Kako ste se osećali nakon te utakmice?

Milan Marinović
Čuo sam neke priče da smo prodali utakmicu. Samo me zanima koji bi igrač prodao titulu za neke pare… One su prolazne, ali titula je večna, a takve priče vređaju nas igrače. Desilo nam se, uvek dođe ta crna serija, a nama se desila u najbitnijim utakmicama. Bojanić i Stevanović su samo radili svoj posao, isto bi uradio svaki pravi profesionalac.

Metaloplastika – moj klub
Pretpostavljam da je Vuku i Bojaniću želja da se vrate u MP. Vuk je, ipak, dao 7 golova i oduzeo nam titulu, to je čist profesionalizam.

Milan Marinović
On je i dalje igrač MP i iskreno svi igrači vole ovaj klub iako su na pozajmici.

Metaloplastika – moj klub
Znam, i to se može videti na svakoj njegovoj fotografiji, nedostajete mu, vidi se to. Dugo si odsutan od kuće, nedostaju li ti porodica i dom?

Milan Marinović
Iskreno, ne toliko, otišao sam mlad od kuće i navikao sam već da ne budem s njima po 5-6 meseci.

Metaloplastika – moj klub
To se moglo videti za Uskrs. Umesto kući, otišao si kod Dakića, zar ne?

Milan Marinović
Pa, kuća mi je daleko, a Dakić me je pozvao da idem kod njega iako je bilo i poziva od drugih saigrača.

Metaloplastika – moj klub
Fali vam ženska ruka na putovanjima, videlo se to po uredno spakovanim stvarima, hahaha. Mladi ste da razmišljate o tome. Mnogi igrači starijih generacija MP sreću su našli u Šapcu, a šta je sa vama mlađima?

Milan Marinović
Iskreno, pokušavam da se u potpunosti posvetim rukometu, a što se tiče devojaka – ima vremena. U Šapcu je dosta igrača našlo srodnu dušu i to je postalo tradicija.

Metaloplastika – moj klub
I za kraj, imaš li poruku Metaloplastika – moj klubma pred Kup Srbije?

Milan Marinović
Očekujemo punu halu i navijanje od prvog minuta, i da na kraju zajedno dignemo pehar i time završimo ovu sezonu.

Metaloplastika – moj klub
Nadam se da ćete pehar čvrsto držati. Treba to svima nama.

Milan Marinović
I mi se nadamo. Naravno, već duže vreme Metaloplastika nije digla ni jedan pehar, i to bi nas još više diglo za narednu sezonu.

Metaloplastika – moj klub
Puno ti hvala na vremenu izdvojenom za razgovor s nama, a nadamo se da će i publici biti zanimljivo da pročita nešto više o tebi.

Milan Marinović
Pozdrav i vama, mnogo ste me iznenadili slikom, a što se tiče publike nadam se da ćemo ostvariti kontakt za Kup i za narednu sezonu.

Оставите одговор

