pao i sajt MP


Kad vas potera baksuz, obično se ne zaustavi na jednom događaju. Izgleda da je Metaloplastici baš krenulo…

Već nekoliko dana unazad izveštavali smo vas o stanju u klubu što se tiče odlaska najboljih igrača (‘alo, ljudi, bez Arse možemo odmah da istupimo iz svih takmičenja u kojima smo dosad učestvovali i da ugasimo klub), a sad stiže i jedna vest vezana za sam sajt Metaloplastike. Da, ja sam više puta pominjala koliko je beskoristan jer ne nudi informacije na vreme; pominjala sam i da nisu voljni za saradnju sa nama (samo jednom jesu poslušali savet, kad su objavili staru himnu, na našu inicijativu); da su nam uzeli fotografiju i beskrupulozno odsekli vodeni žig autora fotografije, Branislava Miloševića, ne navevši izvor fotografije, itd.

Sad imamo šta i da vidimo: sajt je PAO. Oboren. Ja programer nisam i ne znam ništa o tome, ali izvori mi kažu da najverovatnije nije hak u pitanju, nego loša podešavanja hostinga i servera. Ukratko, za laike, sajt je loše postavljen, u lošem sistemu (joomla), a kako pauci i razne bube po netu uvek kruže i traže način da obore sve što je loše, izgleda da je takva sudbina stigla upravo i sajt našeg kluba. Pogledajte kako to izgleda kroz pretraživač Vivaldi (naslednik Opere):

sajt MP, 6.7.2016.

oboren sajt MP

A ovako izgleda i preko telefona (Vindouz 10): wp_ss_20160703_0002

Da li ovaj događaj treba da tumačimo kao krajnji izraz nebrige uprave i rukovodstva kluba, ili kao puku slučajnost?

Оставите одговор

