Bojanić u Vojvodini


Vojvodina je pred početak sezone svoje redove pojačala sa četiri igrača, od kojih su dva igrača bili naši dojučerašnji članovi. U Novi Sad iz Šapca su se preselili Radovan Ostojić i Vladimir Bojanić, koji je drugu polovinu sezone proveo na pozajnici u Slogi iz Požege.

Bojanic Vladimir

Iskoristili smo slobodno vreme, koje je popularni Bojsi imao posle treninga, da popričamo sa njim.

Bojanic VladimirSada i definitivno odlaziš iz Šapca.
Posle (ne znam koliko) uspešnih sezona provedenih u mom klubu i mom gradu došao je trenutak za rastanak. Zahvalan sam svima, najviše klubu koji me je podigao i unapredio a svakako i gradu koji je sve to znao da isprati i nagradi. Šabac će uvek biti moja kuća, priča nam Bojanić, a u glasu dvometraša iz Priboja se mogu čuti samo reči hvale za Šabac i našu Metaloplastiku.

Stižeš u veliki klub, Vojvodina je tvoja nova kuća, šta očekuješ u narednim sezonama, imajući u vidu da si ugovor potpisao na dve godine?
Drago mi je što dolazim u klub duge tradicije i klub koji zadnjih godina dominira u našoj ligi. Dobio sam poziv šampiona i nisam dugo razmišljao. Potpisan je ugovor sa ekipom Vojvodine i nadam se uspešnim sezonama i mnogim trofejima na koje će i moji Šapčani biti ponosni.

Da li možemo očekivati da opet zaigaš u plavom dresu?
Naravno, što da ne, pa Šabac je moj grad i Metaloplastika moj klub. Nadam se da ćemo mi još mnogo pehara zajedno podizati. Ne mogu reći da mi nije žao što nisam bio tu kada se dizao i ovaj poslednji, pehar Kupa Srbije, ali dizaćemo mi i važnije pehare, budite sigurni u to – obećao nam je Bojanić.

Za kraj našeg razgovora, a kao da se hteo da kaže na samom početku, ostali su pozdravi, koji su nama koji ga i malo poznajemo, svima jasni.

I, naravno, pozdravljam moto klub Čiviju.

 

Nama ne preostaje ništa drugo nego da mu poželimo uspešan nastavak dalje karijere, a što se tiče pehara u nacionalnom prvenstvu, neka ga to ovoga puta bar malo zaobiđe, imajući u vidu da to isto prvenstvo igramo i mi. 

BOJSI, srećno ti bilo!!!

Оставите одговор

