STIGAO ŠAMPION!!!


Vest je munjevito odjeknula društvenim mrežama, a prijatelji upućuju čestitke na sve strane.

Naš proslavljeni rukometaš, Stefan ilić jutros oko pola devet postao je tata, u novosadskom porodilištu Betanija na svet je došao mali Andrej!
– Andrej je težak 3.940 grama i porođaj je protekao u najboljem redu. Sada je na red da se malo utisci slegnu, čestitke stižu sa svih strana, telefom mi je se prosto usijao, ne mogu svima da stignem da ogovarim. Hvala onoma koji su danas uz moju porodicu i mene. Najgore je prošlo, Andrej je tu, i  sada je vreme da se sa prijateljima opustim. Hvala i Vama koji ste uz mene i ako sam napustio klub. Hvala svima.- Rekao je za naš sajt do prošlogodišnji član Metaloplastike Stefan Ilić.

Mi se pridružujemo čestitkama i želimo mu puno sreće u životu, nadamo se da će se prezime Ilić još dugo pominjati u rukometnim krugovima i da će Andrej ponosno krenuti očevim putem, putem sporta i zdravog života.

SREĆNO!!!

Оставите одговор

