Veselin Vujović za Aldžaziru: Svlačionice nisu podeljene kao ovi prostori


Nakon što sam u tekstu Nikola Karabatić ponovo najbolji na svetu linkovala i snimak intervjua Veselina Vujovića za Aldžaziru, odgledala sam i pomenuti snimak. I ponovo ostala oduševljena ličnošću i veličinom gospodina Vujovića.

Posebno bih skrenula pažnju na deo od 15. minuta, negde od 14.30, kad počinje šetnja kroz centar Šapca, i na konstataciju da sportske svlačionice na našim prostorima nisu podeljene kao što je podeljen prostor; da je rukometni klub Metaloplastika iz Šapca prvi pravi super klub na našim prostorima (super klub je ono što su danas Partizan i Zvezda u drugim sportovima, nešto blisko renomeu kakav uživaju reprezentacije); kao i na podatak da je zgrada u kojoj je uprava Metaloplastike kupljena od novca dobijenog za transfer Vujovića u Barselonu – a onda, između 19.18 i 19.20, vidimo da se zidovi oko prozora gule 😦 Tužno, tužno, pretužno.

Ipak, volim da slušam Vujovićeve intervjue – a još su mi draži kad se u njima pomenu Šabac i Metaloplastika. A vama?

Dalje, obratite pažnju na to s kolikim divljenjem Vujović pominje svaki klub, bez obzira na to koliko je dobar ili loš (bio). Kako za sebe nema stav da je najbolji, ali daje sve od sebe, i to prenosi na svoju okolinu. Kako da mu se ne divimo?

Pogledajte snimak.

5 responses to “Veselin Vujović za Aldžaziru: Svlačionice nisu podeljene kao ovi prostori

  1. Ni najmanje se ne razumijem u sport ali sviđa mi se konstatacija oko sportskih svlačionica s obzirom da mi je već muka od podjele na ovim prostorima i zatucanih ljudi. Bila sam jednom u Šapcu, centar grada i ono malo što sam vidjela je bio baš lijep 🙂

Оставите одговор

