Čemu služi Viber


Leto je savršen period da se malo analizira prethodna sezona i porazmisli o novoj. Kako su počele klupske pripreme, tako i navijači nastavljaju da vredno rade na svojim poduhvatima. Jedan od njih je i Viber.

Slučaj Partizana

Otkad sam počela da pratim Metaloplastiku, pitala sam se kako je moguće da navijači Partizana uvek budu tako brojni, i tako bučni, opremljeni bubnjevima, transparentima i navijačkim pesmama, toliko vatreni dok navijaju da oko njih uvek mora da bude kordon specijalaca, da zaštiti i njih i one oko njih. Bilo da Partizan igra u Beogradu, Šapcu, ili Novom Sadu; bilo da je u pitanju fudbal, košarka ili rukomet; Partizanovi navijači se uvek okupe i ne propuštaju priliku da bodre svoj klub, ma koliko velika ili mala bila hala u kojoj se igra i ma koliko bitan ili nebitan bio protivnički klub.

Onda smo mi, navijači Metaloplastike, pokrenuli javni nalog na Viberu, i neke stvari su mi se razbistrile.


Šta Isaković i Vujović kažu o Metaloplastici

Ne znam je li iko pogledao emisiju Izbliza u kojoj je gostovao Mile Isaković. Parafraziraću ga kad kaže da je Metaloplastika nekad bila ono što su danas Zvezda i Partizan. Da je za Metaloplastikom vladala histerija, gde god se MP pomene ljudi su padali u nesvest, organizovali čitanje vesti, sastančili, okupljali se da bi saznali novosti, iako nije postojao ni mobilni ni fiksni telefon. Imali su televiziju, i imali su novine, i sve informacije do kojih se moglo doći stizalo je upravo kroz ta dva medija. Metaloplastika je trenirala i radila u Šapcu, a baze navijača postojale su diljem bivše Jugoslavije, od Vardara do Triglava.

Nešto slično pomenuo je i još jedan naš rukometni velikan. Podsetimo se i izjave Veselina Vujovića za Aldžaziru da je Metaloplastika prvi pravi super klub na ovim prostorima. Drugim rečima, sve što je ranije izjavio Isaković, Vujović je samo potvrdio.


Koliko navijača prati Zvezdu, Partizan i Metaloplastiku?

Pre 40ak dana počelo je da funkcioniše javno ćaskanje navijača Metaloplastike na Viberu.

O tome smo obavestili novinare – nisu bili zainteresovani.

Obratili smo se i klubu i ponudili im saradnju, poput mogućnosti da nam, u svrhu širenja informacija o klubu, blagovremeno javljaju novosti kako bismo ih dalje delili s navijačima. Dobili smo odgovor da, parafraziram, „dve rečenice koje smo im napisali nisu dovoljne da shvate o kakvom se projektu radi“. Na poduže objašnjenje, odgovor je bio da nemaju mogućnosti da sarađuju s nama, ali da će nas svakako „podržati u našem budućem radu“, kao i dosad što su radili. Takođe su nam rekli da su nam vrata kluba uvek otvorena i da im se uvek možemo obratiti za pomoć.

Ne znam kakva je to podrška, zaista, niti kakvu pomoć možemo očekivati. Ovo je već ko zna koji put da smo poljubili vrata obraćajući se klubu. Sve, kao, super, da, podržavamo vas, samo vi radite svoje, ali od nas nećete dobiti ništa. Ni informacije ni podršku za sajt ni ništa. Ali, pazite, MI – VAS – PODRŽAVAMO – I – UVEK – NAM – SE – MOŽETE – OBRATITI – ZA – POMOĆ. Hvala puno na tako zdušnoj pomoći!

No, da se ne udaljavamo od teme. Viber… Navijači… Metaloplastika… Crvena Zvezda… Partizan…

Malo sam pogledala javne naloge na Viberu. U sportskom odeljku, jedini klubovi koji se nalaze u predloženim jesu Partizan – sa 79,7 hiljada pratilaca, i Crvena Zvezda – sa 144,4 hiljade pratilaca. Laički rečeno, Partizan prati ceo jedan Šabac, a Zvezdu još toliko.

A koliko ljudi prati navijače Metaloplastike na Viberu? Uverite se sami – ovde.

I posle se kao čudimo što Partizan ima najvatrenije – najopasnije – navijače…

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s